Mūsų pareiga - Padėti klientui pasiekti tikslus

tikslas geodejos

    Specializuotas pasirinkimas teikti žemėtvarkos ir NT dokumentų tvarkymo krypties paslaugas, suteikia ne tik galimybę nuolat tobulėti tačiau ir atneša didelę atsakomybę klientų atžvilgiu. Jog verslas klestėtų ir augtų bei išliktų motyvacija plėsti paslaugų spektrą, būtina užsiauginti ir išlaikyti klientų pasitikėjimą, todėl būtina nuolat augti ne tik profesinėje srityje, bet ir tobulinant komunikacijos įgūdžius. Klientams svarbu ne tik kokybiškas paslaugos atlikimas,  ar žema kaina, o ir nepriekaištingas kiekvieno darbuotojo, su kuriuo tenka klientui bendrauti kol vykdomas paslaugos atlikimas. Tai ir užtikrina klientų lojalumą – malonus ir savalaikis komunikavimas. Tokiu būdu įmonė turi galimybę gauti rekomendacijas, o būsimi klientai – išspręstas problemas arba pasiektus tikslus.

   Mūsų įmonėje vertinamas kiekvienas klientas! Kreipdamasis į UAB „Geodėja“ dėl tam tikrų NT klausimų bei problemų išsprendimo, taip parodo pasitikėjimą mumis. Dėl to, atsižvelgiant į klientų poreikius, t.y. norėdami, jog klientai sutaupytų daugiau savo laiko ir išvengtų nereikalingo streso kreipdamiesi su savo klausimais į skirtingas įmones, siūlome klientams tikrai platų paslaugų paketą: nuo geodezinių, topografinių, kontrolinių matavimų, riboženklių atkūrimo, žemėtvarkos, formavimo ir pertvarkymo projektų iki architektūros, konstrukcijų projektų bei pastatų įteisinimo. Tai pat galima kreiptis dėl NT teisinės ar vystymo konsultacijos, Google žemėlapio atnaujinimo, detaliojo plano parengimo, turto vertinimo ar aplinkos tvarkymo paslaugos.

   Mūsų tikslas yra: visada padėti klientui pasiekti tikslus (įgyvendinti svajones) arba išsispęsti problemas bei palikti teigiamą įspūdį apie įmonę. Dėl to su klientais bendraujame ne tik etiškai bei profesionaliai, bet ir sąžiningai, patikimai, darbų eigos metu atsakydami į visus rūpimus klausimus bei atsižvelgdami į laiką, per kurį klientas pageidauja turėti parengtus užsakytos paslaugos dokumentus.

   Iš savo patirties galime pasakyti, jog ne visada žino (dažniausiai net neįsivaizduoja), kiek buvo paskirta laiko ir pastangų, norint rasti tam tikros problemos sprendimą. Pasitaiko atvejų, kai ne viskas išsprendžiama greitai ir iš karto. Dėl to, tam, kad klientas žinotų ir įvertintų mūsų pastangas, verta tai pasakyti/paaiškinti, kokių priemonių buvo imamasi konkrečiam tikslui pasiekti. Mūsų profesijoje rezultatai yra suderinti dokumentai, todėl pats procesas nėra ryškiai matomas, kai jis yra vykdomas, neretai dėl to klientai nuvertina projektuotojų ir matininkų darbą. Dažni komentarai „užbrėžti kelias linijas nesunku“, tačiau sunku yra jas užbrėžti taip jog derinančios institucijos patvirtintų, kadangi dėl besikeičiančių įstatymų ir tikrintojų žmogiškumo neretai net tą patį įstatymą skirtingai traktuoja ir mums reikia taikstytis, nes net apskundus institucijas jos visada randa pasiteisinimų.

   Mūsų įmonėje dirbantys žmonės ir kiekviena dieną ieško galimybių tobulėti ir stengiasi kaupti patirtį. Tai pat kaip galėdami geriausiai padėdami klientams pasiekti tikslus ar išspręsti jų NT dokumentų tvarkymo į šūkius. Tikime, jog būtent tobulėjimo kultūra įmonėje, skatina mūsų klientus ir ateityje užsisakyti paslaugas pas mus arba rekomenduoti būtent mūsų įmonę savo aplinkiniams ir draugams. Kaip savo knygoje ,,Kliento kultas“ rašo Shep‘as Hyken‘as, ,,klientams reikia duoti daugiau, nei jie patys tikisi“.

   Derėtų paminėti, net jeigu įmonei sekasi ir dauguma klientų yra patenkinti bei noriai teikia rekomendacijas, verta ,,neužmigti ant laurų“ ir toliau sistemingai skirti laiko paslaugų procesų tobulinimui bei darbuotojų profesinių ir bendravimo žinių įgūdžių gerinimui. Mes dirbame taip jog Jums tiesiog norisi mus rekomenduoti.